V listopadu 2018 bylo přihlášeno rekordních 11 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s velkým náskokem kampaň Lindt vánoční jízda s Teddym, která v řetězcích Tesco za POS materiály použila vánoční sáně, nafukovacího Teddy, dárky a stojany. Zadavatelem realizace byla společnost Lindt & Sprüngli (CEE) s.r.o., kreativní agenturou Studio Fresh a realizátorem byla společnost Eclipse.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,87 bodů z maxima 10 bodů, přičemž vyhrála o historicky rekordních 1,94 bodu. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,7 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 8,7. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci plných 9,2 bodu.
Listopadové realizace hodnotila porota opět v počtu šesti osob, jmenovitě:
PhDr. Petr Frey, MBA – člen redakční rady portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories,
Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.