UniCredit Bank představí od září velkou kampaň směřovanou na segment malých a středních firem. Zájem o úvěry v klíčovém segmentu malých a středních podniků mezi klienty UniCredit Bank již druhým rokem rostou dvouciferným tempem. Klíčovou roli v tom hrají nejenom zvýhodněné úvěry, které banka nabízí ve spolupráci s dalšími partnery, ale i přístup bankéřů, kteří znají podnikatelský způsob myšlení a chování a především dovedou připravit řešení na míru. Cílem chystané kampaně je tyto konkurenční výhody zdůraznit. Cílem kampaně je trend rostoucích úvěrů dále podpořit a získat v segmentu SME ještě větší podíl.
Zmíněná kampaň zahrnuje tištěná média (Hospodářské noviny, E15, Euro, Týden apod.), online média (například podnikatel.cz, idnes.cz či novinky.cz) rozhlas (Čro) a billboardy, v České republice. Podobný mediální mix je zvolen i na Slovensku. Mediální kampaň Bude zaměřená na podniky s obratem 50-250 milionů korun (2-10 mil. EUR na Slovensku), řízených převážně svými majiteli nebo jejich rodinnými příslušníky („rodinné firmy“).
Z průzkumů, které banka provedla, vyplývá, že pro rodinné, malé a střední firmy je ve vztahu s bankou důležitý podnikatelský způsob myšlení a chování, férová cenotvorba, osobní a profesní kvalita jejich kontaktní osoby. Právě proto budou v kampani tyto charakteristiky zdůrazněny hlavním sloganem kampaně „JDEME DO TOHO S VÁMI“, tedy „Jsme takoví jako vy“, „Jsme takoví, jaké nás v rámci byznysu potřebujete“.
Vizuál kampaně představí bankovního poradce v obleku, který pracuje s těstem v pekařském provozu. Cílem je ukázat zájem, osobní angažovanost banky, ochotu brát na sebe rizika, schopnost přizpůsobit se a nutnost seznámit se se specifickými nároky každého podnikatele ještě před přípravou řešení přesně podle jeho potřeb. Tato nabídka je skutečná – pokud má podnikatel zájem, bankovní poradce může strávit celý den v provozu jeho firmy, aby poznal jeho podnikatelské a finanční potřeby.
O kreativu kampaně se postarala agentura WMC Grey, nákup médií zajistila agentura MediaCom.