Co mají společného herec Jude Law, závodník formule 1 Jenson Button nebo třeba filipínský horolezec Romi Garduce? Pohonem jejich úspěchu je radost. Proto si je jako tváře nové celosvětové kampaně vybrala značka skotské whiskey Johnnie Walker.
Novou myšlenkou Joy Will Take You Further se brand Johnnie Walker snaží rozšířit mezi spotřebiteli pozitivní náhled na život i na práci, který sám uplatňuje i při výrobě ušlechtilého zlatavého nápoje. Claimem Keep Walking usilovala značka především o motivaci lidí k dosažení úspěchu jako takového. Nyní upírá pozornost i na samotný proces vedoucí k vysněnému cíli.
„Značka Johnnie Walker byla vždy synonymem pokroku – stojí na něm celý příběh naší whiskey od dob, kdy ji před téměř 200 lety začal vyrábět náš zakladatel Johnnie Walker. Dvě století zkušeností nás naučila, že postup nemusí znamenat nekonečné stoupání. Můžeme si užívat každý krok vpřed, který uděláme s radostí, a čím víc radosti v něm najdeme, tím spíše dosáhneme cíle. Joy Will Take You Further. To je naše přesvědčení, pro které máme důkazy,“ komentuje nové motto značky Guy Escolme, Global Brand Director.
Na vzniku kampaně v roli konzultanta spolupracoval americký psycholog a přírodovědec Matt Killingsworth zabývající se studiem lidského štěstí. „Lidé někdy uvažují o štěstí jako o něčem vzdáleném, jako o nedostižné výhře, kterou mohou získat až po letech tvrdé dřiny. Spojují si štěstí s konvenčními známkami úspěchu, jako jsou vyšší plat nebo velký dům. Shromažďujeme ale stále více důkazů o tom, že když prožíváme radost už během samotné cesty, úspěch se dostaví s větší pravděpodobností,“ uvádí Killingsworth. „Studie ukazují, že šťastní lidé jsou produktivnější, kreativnější a lépe se s nimi spolupracuje. Jsou odolnější vůči problémům a oblíbenější ve svém okolí,“ vysvětluje.
Tvářemi nové image Johnnieho Walkera jsou úspěšní herci, sportovci či hudebníci. Spolupráci s ním navázala například filmová hvězda Jude Law, závodník F1 Jenson Button, čínská herečka Zhao Wei, americká kapela OK GO či filipínský horolezec Romi Garduce. Nová kampaň bude využívat ATL a BTL komunikační nástroje.