Janské Lázně patřící k evropské špičce v léčbě pohybového aparátu, neurologických a respiračních onemocnění, mění základní komunikační prvky – logo a claim společnosti.
Postava uzdraveného pacienta, vitalita, energie a termální minerální prameny jako léčivý zdroj. To jsou klíčové grafické složky, se kterými logo pracuje. „Modrým odstínem reflektujeme vodní element a horský charakter našich lázní, červená akcentuje lidský rozměr a energii jako symbol proměny,“ říká generální ředitel Státních léčebných lázní Ing. Rudolf Bubla.
„Logo jsme chtěli doprovodit výrazným claimem, který dokáže jasně komunikovat jedinečnost efektu zdejších pobytů: navrácení tělesných a duševních sil tak, aby klienti a pacienti znovu mohli plnohodnotně prožívat život,“ upřesňuje Ing. Rudolf Bubla.
Nové logo existuje ve třech logotypech: zastřešující variantě celých léčebných lázní s léčebnou dospělých, ve verzi pro dětskou léčebnu Vesnu a také jako samostatný logotyp pro medical wellness.
Veškeré grafické materiály a logotypy vytvořilo studio Michaela Ehrlicha, claim „Zpět do života“ vznikl inhouse.