V novém seriálu představujeme, jakým způsobem dělají marketing nově vzniklé internetové projekty. Přečtěte si rozhovor s Petrem Krejčím o jejich projektu, který zpříjemňuje cvičení v posilovnách.
V čem spočívá vaše služba a jaké benefity přináší?
Spoteee je založeno na obrazovkách, které simulují běh v reálném čase. Díky Spoteee.cz se mohou lidé, kteří chodí do fitness, projít po Paříži nebo proběhnout po Hyde Parku a tím pádem jim čas na běhacím pásu několikanásobně rychleji utíká a navíc poznají zajímavá místa nebo si je připomenou.
Jaká byste charakterizoval značku vašeho projektu?
Spoteee je určitě sexy značka, kdyby byla člověkem, tak by byla fit, pěkně upravená a zábavná.
Jak jste propagovali svůj projekt při spuštění?
Jednalo se o přímý marketing. Nakontaktovali jsme na přímo první fitka a osobně si s nimi dali schůzku.
Jak podporujete získávání návštěvníků v současnosti?
Lidé si o Spoteee často říkají sami mezi sebou a doporučují. Navíc v posilovnách běží screensaver, když nikdo není na běhacím pásu se Spoteee, který ukazuje jednotlivé trasy i způsob ovládání.
Jaký cenový/byznys model máte na webu nastavený?
Naši klienti si pronajímají celý systém za měsíční poplatek.
Čím se odlišujete od konkurenčních projektů?
Víme o jediné konkurenci, která prodává běhací pásy přímo s malými obrazovkami a tyto pásy stojí okolo půl milionu korun, takže se lišíme primárně v ceně, dále pak v uživatelské přívětivosti – náš systém je extrémně snadný – jen 4 tlačítka o OK tlačítko, kterým si vybíráte video, které chcete pustit.
Jaké provádíte průzkumy spokojenosti uživatelů?
Celý systém jsme vyvíjeli přes 12 měsíců v několika fitness, pravidelně jsme získávali feedback od uživatelů, jakmile se jednou vyladil, tak inspiraci dostáváme prostřednictvím facebooku, popř. přes majitelé fitek, ke kterým se dostávají náměty.