U příležitosti otevření nového sídla Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy předvedli všichni zaměstnanci Ipsosu řadu výzkumných metod a produktů více než stovce svých klientů.
„Chtěli jsme představit naše nové prostory a zejména naši společnost netradičním způsobem našim stálým i novým klientům. Celý koncept sledoval stopu inspektora Clouseau, který již prostory ohledal a pro návštěvníky zanechal indície k prozkoumání všech našich kanceláří, prezentačních místností a i kancelářského zázemí nebo call centra,“ uvedl celý Ipsos Open Day generální ředitel společnosti Radek Jalůvka.
Ochutnávka výzkumných metod byla laděna do barev Censydiamu, jednoho z klířových produktů Ipsosu, pomocí zábavných interaktivních her byl představen tým Ipsos Mobile, který uvedl metodu Mobile Express – výzkum přes chytré telefony v rámci pěti hodin. Tým Ipsos Shopper seznámil návštěvníky se svou metodou absolutní simulace virtuální prodejny a s tím souvisejícím chováním zákazníka, tým Ipsos ASI zase identifikoval metodou Facial Coding dle výrazu obličeje vaše emoce a dokázal je podrobně analyzovat.
Nepřehlédnutelné bylo „výcvikové centrum tajných agentů“, kteří byli připraveni realizovat mystery projekt na jakékoliv téma. Mohli jste se přesvědčit i o tom, že i výzkumy spokojenosti a loajality mohou být cool – jak pro vás, tak pro vaše klienty.
Každý návštěvník Ipsos Open Day si tak z akce odnesl zajímavé informace, které se do klasických prezentací nevejdou. „Představili jsme nové inspirativní zázemí, díky kterému našim klientům poskytneme efektivnější spolupráci při vysoce kvalitních a přesných výzkumech, “ uzavřel návštěvní den Radek Jalůvka. Přijďte se do Ipsosu podívat i Vy! Stojí to za to.