Reklama

Internetová display reklama zaznamenala v dubnu 7% nárůst

V měsíci dubnu zaznamenala internetová display reklama mírný meziměsíční nárůst, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 520 milionů korun, což je o 7 % více než v březnu. Největším zadavatelem byl v dubnu internetový obchodník Internet Mall.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Ačkoli si však internetová display reklama meziměsíčně polepšila, v porovnání s výsledky stejného měsíce v roce 2013 pozorujeme naopak 7% pokles.

Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall, který v dubnu využil reklamní prostor v hodnotě 15,8 milionů korun. Druhá skončila společnost Porsche Česká republika s využitým reklamním prostorem v hodnotě 9,7 milionů korun. Na třetím místě pak byl další internetový obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 9,6 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v dubnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 485 milionů korun.

TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání

mediaresearch_duben14

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 03-04/2013

Čtěte také

  1. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  2. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Referent/ka vendor marketingu
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. HR Manager pro Live Music Rental
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!