V srpnu 2014 nezaznamenala oblast internetové display reklamy žádné výrazné meziměsíční změny. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 418 milionů korun, což v porovnání s červencem představuje 1% pokles. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Meziměsíčně nedošlo v srpnu v oblasti internetové display reklamy k téměř žádným změnám; oproti minulému roku však došlo k 7% nárůstu.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 31,4 milionů korun. Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 16,3 milionů další internetový obchodník, a to Czc.cz, a na třetí pozici se umístil online prodejce zájezdů Invia.cz s reklamním prostorem v hodnotě 13,6 milionů.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v srpnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 386 milionů korun.