(-pr-) Případové marketingové studie značek jako jsou TESCOMA, O2, Google Play, Tony & Guy či SCONTO Nábytek jsou nachystány pro účastníky nejvýznamnější konference o internetové reklamě v ČR. A nejen to. Mluvit se bude i o influencerech, pokročilém e- mailingu, sociálních sítích a datech.
Desátý ročník Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj, se koná ve středu 19. dubna v Clarion Congress Hotel Prague. Nachystány jsou 4 nabité programové bloky. V tom marketingovém si přijdou na své ti, co hledají inspiraci, jak pracovat se sociálními médii, s digitálním obsahem a jak jejich výkonnost správně měřit. Mluvit se bude i o maximalizování tržeb pomocí pokročilého e-mail marketingu. Připravena je přehlídka případových studií, aktuálních trendů a chybět nebudou ani zajímavá čísla.
Kdo na konferenci vystoupí?
Pavla Maříková z UNILEVER ČR, Jan Ryšánek z H1.cz a Petr Tichý z Mindshare společně představí případovou studii značky Tony a Guy, ve které mimo jiné prozradí, jak díky sociálním médiím dostali přes 3 000 lidí na fashion pop-up store event.
Social Media First obsah bude do pár let vládnout nejen digitální, ale i ATL komunikaci, tvrdí Petr Andrýsek ze Socialsharks. Jak na sociálních sítích tvořit rychle kvalitní a autentický obsah, který funguje a prodává? Jak napojit tvorbu obsahu na výkon a jak držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů? Jak pro klienty jako Big Shock!, Ben&Jerrys, Teta drogerie a další tvořív Socialsharks obsah? To vše zazní během jeho vystoupení.
Jak správně vyhodnotit data z onlinu a sociálních sítích? Jakub Křenek z ADison ukáže běžnou praxi, nad některými metrikami si trochu zapolemizuje a možná i mírně zpochybní jejich relevanci a také navrhne, jak se na některé věci z pohledu čísel a dat dívat jinak.
Podle některých je Snapchat v Česku mrtvý dříve, než se skutečně rozběhl. Proč se ho ale Facebook rozhodl kopírovat a jaké cílovky mu sebraly Instagram Stories? Snapchat nedávno vylepšil své behaviorální cílení reklam. Jaké kampaně se na Snapchatu nejvíce povedly? Na tyto otázky odpoví během své přednášky Tomáš Pflanzer z Nielsen Admosphere. A chybět nebudou ani aktuální čísla za Českou republiku.
Digitální obsah nestačí jen vytvářet, musí se i aktivovat, zaplatit. Stejně tak důležité je správně vyhodnotit, jestli se investice vyplatila. Jak na to se účastníci konference dozvědí od Martina Brixího.
Jan Penkala z ACOMWARE a Radim Roženek z TESCOMA ukáží případovou studii o tom, jak díky chytrému využití zákaznických dat a chování a marketingové automatizaci pomohl personalizovaný e-mailing zvýšit tržby v kamenných prodejnách o 211 %.
Toto je kompletní přehled přednášejících v Marketingovém sále na Internet Advertising Conference:
Pavlína Šedivá, SCONTO Nábytek, David Začal, Seznam.cz, Pavla Maříková, UNILEVER ČR, Jan Ryšánek, H1.cz, Petr Tichý, Mindshare, Tomáš Žlůva, ČSOB, Zuzana Bergrová, Go.Direct, Petr Andrýsek, Socialsharks, Jakub Křenek ADison, Tomáš Pflanzer, Nielsen Admosphere, Jan Penkala, ACOMWARE a Radim Roženek, TESCOMA.
Další podrobnosti o programu, přednášejících i registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference. Tak neváhejte a rezervujte si své místo včas.