Celosvětová konference Marketing Festival se letos kromě tradičních okruhů jako jsou PPC nebo SEO zaměří také na strategická témata. Těm bude dominovat vystoupení Martyho Neumeiera, který se 40 let pohybuje v oboru budování značek.
Američan, jenž působil jako konzultant firem Apple, Twitter a BMW, připravuje pro konferenci unikátní strategickou přednášku inspirovanou nedávno vydanou knihou „The Brand Flip“ i tříhodinový workshop. K tématu budování značky připravují pořadatelé konference ve spolupráci s Audiotéka.cz také dárkové vydání české audioverze Neumeierovy brandingové bible „The Brand Gap“.
Neumeier vystoupí v Česku teprve podruhé, jeho přednáška a workshop na Marketing Festivalu patří mezi nejočekávanější události celé konference. „Marty Neumeier je expert, kterému důvěřují společnosti Apple, Twitter, Google, Adobe, BMW a PayPal. Umí skvěle popsat strategie a úskalí budování značky a navrhnout konkrétní řešení a inovace. Ve své přednášce pro Marketing Festival odhalí principy z nedávno vydané knihy The Brand Flip. Probírat se bude hlavně revoluční proměna role zákazníků v brandingu a způsoby, jak se s touto situací vypořádat,“ dodává Jindřich Fáborský, organizátor Marketing Festivalu. Obdobnému tématu se bude věnovat i Neumeierův tříhodinový workshop, který bude součástí čtvrtečního doprovodného programu. Na setkání účastníci prodiskutují vliv konkurence na brandbuilding a procvičí si techniky, jak uspět v soutěži mezi značkami.
K oživení české diskuze o budování značky chtějí organizátoři Marketing Festivalu přispět i popularizací prvního vydání audioknihy „The Brand Gap“, která je ve světě označovaná jako brandingová bible. Titul poprvé vyjde v české mluvené verzi pod nakladatelstvím Audiotéka.cz. „The Brand Gap je prvním a v podstatě dosud nepřekonaným zpracováním komplexní teorie budování značky. Zatímco většina autorů se brandingem zabývá buď jen z racionálně-strategického, anebo naopak jen z těžko uchopitelného kreativně-emočního pohledu, The Brand Gap ukazuje jak propojit obchodní strategii s designem a vytvořit tak charismatickou a obdivovanou značku,“ shrnuje Alžběta Škytová, marketingová specialistka z Audiotéka.cz. Registrovaní návštěvníci Marketing Festivalu získají audioknihu ještě před konferenci jako dárek zcela zdarma.