IKEA Česká republika nabízí zákazníkům všech obchodních domů v ČR novou službu „Klikni a vyzvedni“. Ti si v rámci ní mohou vybrat a zaplatit produkty prostřednictvím online platformy na internetu a následně si vše vyzvednout v obchodním domě, nebo výdejním skladu v blízkosti daného obchodního domu.
IKEA ČR plánuje tuto službu pro všechny zákazníky dále vylepšovat a rozšířit o možnost objednat si online i dopravu zboží domů. Zahájení provozu e-shopu IKEA je v České republice plánovaný na přelom let 2018 a 2019.
„V IKEA si vážíme všech zákazníků po celé České republice a chceme jim být vždy co nejblíže, nabízet jim pohodlné nakupování a vysoký standard služeb. Proto plánujeme dále rozšiřovat naše podnikání a nabídnout naše bytová řešení a produkty prostřednictvím více prodejních kanálů, aby si každý zákazník mohl sám rozhodnout a vybrat jak, kdy a kde si bytové zařízení nakoupí a vyzvedne“ říká Nina Maláková, manažerka e-commerce v IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.
Jedním z kroků neustálého vylepšování služeb v České republice bylo představení služby „Klikni a vyzvedni“. Ta byla v pilotním provozu spuštěna v obchodním domě IKEA Praha – Zličín v květnu. „Během prvního měsíce provozu jsme zaznamenali více než 120 objednávek, což potvrzuje zájem zákazníků o tento způsob nákupu. Potěšilo nás, že jejich zájem nepřetržitě roste. Nejvíce objednávek bylo z Prahy a okolí a severních Čech. Rekordní objednávka byla kompletní kuchyň v hodnotě bezmála 100 000 Kč,“ prozrazuje zajímavosti Maláková.
Po ukončení pilotního provozu nyní IKEA Česká republika rozšiřuje tuto službu do všech obchodních domů IKEA v ČR. Zákazníci si mohou prostřednictvím služby „Klikni a vyzvedni“ a online webové platformy dostupné na webu www.IKEA.cz jednoduše a z pohodlí domova vybrat a zaplatit produkty. Následně si vše vyzvednou ve svém obchodním domě IKEA, nebo výdejním skladu v blízkosti daného obchodního domu. Online platforma je kombinovaná s dlouhodobě nabízenou službou vyzvednutí a přípravy zboží dle nákupního seznamu zákazníka. Zákazník tak zaplatí stejnou jednotnou částku ve výši 500 korun nehledě na množství produktů, či hmotnost produktů.
„V pilotním režimu jsme se zaměřili především na samotnou webovou platformu a funkčnost interní operativy na obchodním domě pro zajištění maximální spokojenosti zákazníků,“ říká Maláková a dodává: „Velmi dobře si zároveň uvědomujeme, že zákazníci v rámci nové služby očekávají i možnost objednat si online i dopravu a doručení zboží do svých domácností. Právě na tuto oblast se nyní zaměřujeme s cílem současnou službu Klikni a vyzvedni vylepšit a co nejdříve o toto rozšířit.“