Reklama

IKEA spustila novou kampaň, která je zaměřena na ochranu přírody

Nová kampaň „Get Green“, kterou IKEA spustila v minulém týdnu, si dala za cíl pomoci lidem chovat se šetrněji ke svému okolí i životnímu prostředí.

Chovat se šetrněji totiž nemusí být nutně otázkou velkých investic, ale často se stačí zamyslet nad věcmi, které děláme každý den, a udělat je trochu lépe.

Projekt Šetrnější domov
Kampaň je rozdělená do třech částí. Stěžejní aktivitou je projekt Šetrnější domov, do kterého se zapojilo 20 českých i slovenských rodin. Domácnosti se snažíme pravidelně inspirovat. Tentokrát dala IKEA prostor zákazníkům, aby něco změnili a inspirovali vlastním příběhem stovky dalších domácností. Do projektu byli vybráni členové IKEA FAMILY, kteří doma něčím plýtvali a měli chuť to změnit.

Vybaveni know-how i výrobky IKEA se pustili s nadšením do dvouměsíčního projektu. Výsledky jejich snažení, jejich osobní zkušenosti a rady jsou shnuty v profilech na webové stránce www.setrnejsi-domov.cz, která byla vytvořena speciálně pro tento projekt. S šesti českými a slovenskými domácnostmi byla natočena také krátká videa, která autenticky ukazují, s čím se rodiny během projektu potýkaly a co jim přinesl. Kromě videí a zkušeností zúčastněných rodin webová stránka obsahuje také řadu tipů, jak žít doma šetrněji, jak skladovat jídlo, pěstovat bylinky nebo redukovat množství odpadu.

Ikea_kampan

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!