Hypoteční banka otevírá možnost přihlášení do výběrového řízení na reklamní agenturu. Banka hledá fullservisovou agenturu pro ATL i BTL komunikaci se zkušenostmi s prací pro finanční segment, případně segment služeb. Zájemci se mohou přihlásit do poloviny ledna, samotné výběrové řízení pak proběhne v únoru a březnu příštího roku.
„V tendru si chceme prověřit současné možnosti českého reklamního trhu a najít partnera, který nám pomůže najít nové cesty, jak značku Hypoteční banka dále profilovat. Nechceme být jen jedním z mnoha klientů. Hledáme proto spíše střední agenturu s dobrými referencemi a zkušenostmi, u které budeme mít jako klient odpovídající pozici,“ vysvětluje Jana Wolfová, ředitelka marketingové komunikace Hypoteční banky.
Rozhodujícími faktory pro zařazení do výběrového řízení pak bude velikost agentury (ideálně přibližně 20 zaměstnanců), zkušenosti s prací pro finanční sféru, odpovídající portfolio klientů, reference a samozřejmě komunikativní a kreativní kolektiv. Agentury zařazené do vlastního výběrového řízení budou osloveny s žádostí o vyplnění dotazníku a obdrží zadání.
– red –