Reklama

Hornbach přichází s HbbTV reklamní kampaní

Společnost Hornbach přichází s první synchronizací HbbTV reklamy s klasickými dvacetivteřinovými televizními spoty. Na realizaci kampaně s názvem „Tvůj projekt patří jenom tobě“ se podílí agentura Médea Interactive. Reklamní bannery se zobrazují během spotů vysílaných v rámci skupiny Prima.

Reklamní formáty a aplikace v HbbTV využívají hybridní technologii, která kombinuje televizní vysílání s interaktivitou internetu. První synchronizaci s dvacetivteřinovými spoty v tomto formátu u nás realizuje společnost Hornbach ve spolupráci s agenturou Médea Interactive. „Nejedná se o speciálně vytvořenou reklamu, ale o synchronizaci banneru se spotem klienta. Jsme první na trhu v synchronizaci dvacetivteřinového televizního spotu klienta s HbbTV bannerem,“ uvedla Šárka Wagenknecht, ředitelka Médea Interactive.

hornbach_tvkampan_big

Díky synchronizovanému propojení digitální televize s internetem umožňuje HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) divákům přímou interakci v televizním vysílání, zatímco nadále sledují vysílaný program. Tuto technologii už nyní v Česku využívá přes milion TV příjímačů. „Je to lákavý a interaktivní způsob představení našich služeb zákazníkům. Cílem této HbbTV synchronizace je aktivně zapojit i pasivní televizní diváky a naučit je, v duchu naší kampaně, „milovat svůj projekt“. Tedy nebrat například rekonstrukce bydlení jako povinnost, ale spíše jako svou vášeň,“ říká David Kolář, ředitel marketingu společnosti Hornbach.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!