Společnost Hornbach přichází s první synchronizací HbbTV reklamy s klasickými dvacetivteřinovými televizními spoty. Na realizaci kampaně s názvem „Tvůj projekt patří jenom tobě“ se podílí agentura Médea Interactive. Reklamní bannery se zobrazují během spotů vysílaných v rámci skupiny Prima.
Reklamní formáty a aplikace v HbbTV využívají hybridní technologii, která kombinuje televizní vysílání s interaktivitou internetu. První synchronizaci s dvacetivteřinovými spoty v tomto formátu u nás realizuje společnost Hornbach ve spolupráci s agenturou Médea Interactive. „Nejedná se o speciálně vytvořenou reklamu, ale o synchronizaci banneru se spotem klienta. Jsme první na trhu v synchronizaci dvacetivteřinového televizního spotu klienta s HbbTV bannerem,“ uvedla Šárka Wagenknecht, ředitelka Médea Interactive.
Díky synchronizovanému propojení digitální televize s internetem umožňuje HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) divákům přímou interakci v televizním vysílání, zatímco nadále sledují vysílaný program. Tuto technologii už nyní v Česku využívá přes milion TV příjímačů. „Je to lákavý a interaktivní způsob představení našich služeb zákazníkům. Cílem této HbbTV synchronizace je aktivně zapojit i pasivní televizní diváky a naučit je, v duchu naší kampaně, „milovat svůj projekt“. Tedy nebrat například rekonstrukce bydlení jako povinnost, ale spíše jako svou vášeň,“ říká David Kolář, ředitel marketingu společnosti Hornbach.