Společnost Honor letos v Berlíně celosvětově představila novou vlajkovou loď Honor 9. Spolu s novým chytrým telefon přichází i s novou kampaní, která zahrnuje online i offline média. Značka nadále spolupracuje s Evou Samkovou, zlatou medailistkou ve snowboardcrossu ze ZOH v Soči, jako se svou tváří.
„S novou vlajkovou lodí, což je každoročně vrchol naší sezóny, vždy přicházíme s plošnou kampaní nejen na podporu samotného modelu, ale současně na podporu značky Honor celkově,“ říká Tomáš Veselý, Marketing & e-Commerce manager značky Honor pro střední Evropu. „Spolupráce s Evou Samkovou se nám velmi osvědčila, není tedy důvod od ní ustupovat. Eva samotná navíc svou pozitivní, divokou a nebojácnou povahou zcela odráží podstatu naší značky,“ dodává Veselý ke spolupráci s Evou Samkovou.
Od onlinu, přes letáky až po CLV
Nový vizuální styl se objevuje v online kampaních, na Facebooku značky či webu Honor 9. V offline světě potom na letácích, polepech či dalších formátech u prodejních partnerů značky, na CLV nebo třeba v Bratislavě jako polep autobusu. Vizuály se využívají také v PR komunikaci. V souladu s názvem nového smartphonu, Honor 9, se v kampani pracuje s celkem devíti různými výrazy obličeje, kterými je Eva Samková pověstná. Na CLV jsou k vidění všechny, na dalších formátech se objevují primárně dva.
Kampaň na nový Honor 9 vznikla ve spolupráci s agenturou Inspiro Solutions, která měla na starosti kromě PR a sociálních médií také přípravu microsite a lokalizaci vizuálů. Mediální agenturou je MEC Global a na produkci kampaně spolupracovala také agentura Social Sharks.
Honor se také znovu spojil s festivalem Colours of Ostrava
V rámci kampaně se po loňské pozitivní zkušenosti značka Honor opět stala partnerem jednoho z největších hudebních festivalů u nás, Colours of Ostrava. V rámci spolupráce s festivalem také k nákupu Honoru 9 přidává čtyřdenní vstupenku na festival v hodnotě 2 890 Kč.