Sympaťáci v podobě peněz s lidskou tváří jsou zpět. V nových televizních spotech společnosti Home Credit nabádají zákazníky ke konsolidaci půjček nebo nabízejí výhodou úrokovou sazbu k poskytnutým úvěrům. Spoty připravila agentura Ogilvy&Mather.
Společnost Home Credit pokračuje ve velmi úspěšné sérii televizních spotů s oblíbenými penězi s lidskou tváří. Od 14. října budou na televizních obrazovkách k vidění nové dva spoty.
Televizní spot Konsolidace motivuje zákazníky ke sloučení jejich půjček a nabízí jim tak nižší měsíční splátky a méně starostí. Jeho deseti a třiceti vteřinová verze poběží na kanálech Prima Group, včetně televizní stanice Barrandov.
V televizním spotu Nízký úrok 9,9 % nabízí Home Credit zákazníkům, kteří řádně splácejí svůj úvěr, bonus ve formě vrácení peněz na konci splácení, což jim zpětně zajistí úrok 9,9 procenta. Televizní spot bude k vidění pouze na slovenských televizních kanálech Markíza a TV JOJ.
Na kreativě kampaně se v Ogilvy&Mather podíleli Tomáš Belko, Petr Radotínský a Samir Hauser. Tým accountů vedl František Mareš. Režie spotů se již tradičně ujal Jeff Ford.
– red –