Marketing

Hewlett Packard láká hráče výraznou propagací své novinky

Výrobce počítačů Hewlett Packard má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově.

Stojan navržený a vyrobený společností DAGO putuje po českých a slovenských retailových partnerech HP. Pro HP jde o nové pojetí v jeho in-store komunikaci, která dosud kladla důraz na vizuální čistotu a prémiovost.

Notebook HP Omen je určen pro skalní hráče. Má tenkou a pevnou konstrukci z kovu a výkonné komponenty. Vizuálně stojan láká fantasy tematikou ve spojení s posledním dílem z herní série Zaklínač.

dago_HP

Vzhled stojanu, který tvoří jakýsi oltář i použitá textace jsou v pojetí HP spíše nezvyklé. „Dosavadní komunikace HP v prodejnách byla vizuálně velmi čistá a prémiová. Jelikož je produkt cílen na hráče, chtěli jsme jej představit hravou formou. Naše výsledky ukazují, že jsme zvolili dobrý přístup, je to pro nás inspirace k uvádění dalších novinek,“ vysvětluje Jana Kučerová, Consumer Marketing manager CZ&SK, HP. Koncept stojanu využívá působení na zrak a sluch. Použité reproduktory jsou samostatnou produktovou novinkou a jejich propojení s notebookem umocňuje herní zážitek.

„Výrazným prvkem designu je červené prosvícení, které podtrhuje high-tech styl notebooku spolu s prezentací fantasy hry plné dobrodružství. Herní novinka náročná na výkon demonstruje naživo schopnosti produktu,“ říká Marek Končitík, obchodní ředitel DAGO. Stojan využívají partneři v České a Slovenské republice, jmenovitě Alza, CZC, TS Bohemia nebo Euronics.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!