Po dlouhé době se v rozsáhlé outdoorové kampani představí nákupní rádce Heureka.cz. Kampaň začíná běžet koncem října, objeví se v metru, na bigboardech, CLV a plachtách ve všech velkých městech a výrazně též v onlinu.
Kampaň staví na principu kontrastu a údivu. „Chceme zákazníkům připomenout, že je již běžné na internetu nakupovat jakékoliv zboží – nejen tradiční sortiment jako elektronika nebo nábytek, ale i drobnosti nebo zboží běžné spotřeby. Zkrátka, že na Heurece najde zákazník opravdu cokoliv,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz, a pokračuje: „Nová kampaň má za cíl vybudovat klíčové místo nákupu na českém trhu a upevnit pozici jedničky na trhu mezi cenovými srovnávači.“
Jednoduché vizuály staví na neotřelosti až bizarnosti jednotlivých produktů, na vizuálních materiálech se objeví například vařečka, zahradní trpaslík, náprstek, ale také třeba velkoobjemový kontejner. Kampaň bude probíhat samozřejmě v onlinu, po dlouhé době se však Heureka představí také v outdooru. „Pro Heureku je to vlastně poprvé, co se s ATL kampaní vydala do outdooru. Probíhat bude především na CLV, plachtách, doublebigboardech ve velkých městech a určitě ji neminete v pražském metru,“ říká Kryštof Kodl, marketingový manažer nákupního rádce Heureka.cz. Celá kampaň vznikala inhouse v rámci marketingového týmu.
V kampani už současně poběží také nové logo, které Heureka oficiálně představila na akci ShopRoku Meeting 2013. „Změna loga je přirozenou součástí vývoje, kterým Heureka prochází a vyjadřuje posun od „pouhého“ srovnávače směrem k univerzálnímu místu nákupu. Představení loga v rámci nové kampaně umožní logo co nejlépe implementovat a dostat do povědomí zákazníků,“ doplňuje Kryštof Kodl.
Vítězné logo je návrhem pražské agentury Prague Bistro. „Základem nového loga je spojení symbolu „check“ a lupy, přičemž „check“ značí ověřený nákup zboží a lupa přehlednost a vyhledávání. Kombinací těchto symbolů jsme dosáhli zcela unikátního loga, které dává Heurece prostor vytvořit si za ním vlastní a novou asociaci, jak jej budou zákazníci vnímat. Logo též na přání klienta respektuje stávající barevnost a tím přispívá ke snadnějšímu vnímání změny,“ vysvětluje Pavel Brůček, Art Director agentury Prague Bistro.
– red –