Reklama

Heureka podpoří soutěž ProduktRoku reklamní kampaní

Už pošesté vyhlašuje nákupní portál Heureka.cz nejpopulárnější produkty na českém internetu – vítěze a finalisty v soutěži ProduktRoku. Výsledky a celý projekt Heureka podpoří outdoorovou reklamní kampaní.

„Primárním cílem kampaně je opět dostat vítěze a celý projekt ProduktRoku do širšího povědomí a ukázat zákazníkům, jaké označení jim může při nákupu na internetu pomoci,“ říká ke kampani marketingový ředitel Heureky Daniel Blažek. V kampani se představí vybraní vítězové z několika hlavních kategorií, především z oblasti elektroniky. Kampaň bude probíhat v Praze a využívá kombinaci různých formátů venkovní reklamy. Mimo jiné bigboardy, reklamní lavičky, rámečky a přestupní tunel v metru.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!