Společnost EKO-KOM představila novou televizní a onlinovou kampaň pod názvem Život dává smysl, když je vše na svém místě. Projekt sestává ze čtyř situačních spotů, které poukazují na nutnost správného třídění odpadu prostřednictvím absurdních situací, v nichž dochází k záměně profesí.
Lidé tak nedělají to, co obvykle, a dostávají se tak do nečekaných, až absurdních situací. Za nápadem, obsahem i produkcí stojí komunikační agentura Havas Prague.
Cílem kampaně je upozornit na to, že nesprávné třídění ve své podstatě postrádá smysl, respektive zcela neplní svůj účel: plast nepatří do kontejneru na papír, barevné sklo nepatří do kontejneru na sklo bílé atd. Zrovna tak nedává smysl, když je doktor místo řezníka a řezník na operačním sále, nebo letušky na popelářském voze a popeláři jako stevardi. Kampaň EKO-KOMu je primárně komunikována v TV a na webových stránkách Samosebou.cz.
Autory kampaně jsou kreativní ředitel Eda Kauba a creative leader Vilém Kabzan, režie duo Wolfberg, produkce Creative Embassy. „Myslím, že Wolfbergům se podařilo přesně vystihnout tonalitu, v jaké jsme spoty napsali a chtěli je mít natočené,“ říká Eda Kauba.