Komunikace

Hamé startuje online soutěž nazvanou Miřte na zlatou

„Během čtyř týdnů si mohou na adrese www.fandimebiatlonu.cz/soutez vyzkoušet, jak těžké to je, když biatlonisté unavení z běhu míří na vzdálenost 50 metrů na několikacentimetrové terče,“ říká Petr Kopáček, PR manažer Hamé. „Fanoušci si navíc budou moci vybrat jedno z deseti míst, kde se světový pohár tuto sezónu odehrává, a dokonce si i ve hře zvolit, za kterého českého reprezentanta si chtějí zahrát.“

Úspěšní hráči se mohou během 4 týdenních kol těšit na skvělé biatlonové ceny. Jde především o originální bundy a čepice české biatlonové reprezentace. Fanoušci mohou dále vyhrát vstupenky na slavnostní galavečer ankety biatlonista roku, kde budou mít možnost se se svými idoly osobně setkat, fotografickou knihu o loňské sezóně s originálními podpisy českých reprezentantů, sady biatlonových fandítek či balíčky s kvalitními produkty od Hamé.

hame_biatolon_big

Celou kampaň připravila kreativní digitální agentura TL5, která má na starosti i dlouhodobou komunikaci značek Hamé na sociálních sítích. Kampaň je uzpůsobená i pro mobilní zařízení.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!