Od 1. září se na televizních obrazovkách objeví nová reklama značky Snickers. V hlavní roli se zde objeví Gremlin – postava z populárního hororu 80. let. V návaznosti na kampaň „Když máš hlad, nejsi to ty“ bude představovat hladového člověka, který se chová iracionálně, otravně a škodolibě. Gremlin nahradí Joan Collins, která byla ústřední postavou dosavadní verze spotu.
Značka se rozhodla spot uvést ve velkém stylu. Využije k tomu netradiční 3D umění o velikosti 25 m2 na podlaze vstupní haly Hlavního nádraží Praha, kde osloví téměř 2,5 milionu lidí, kteří Hlavním nádražím měsíčně procházejí. Kresba bude znázorňovat díru v zemi, ze které se sápe Gremlin po tyčince Snickers. Zásah spotřebitelů a celkový dojem podpoří výrazným brandingem umístěným na nosičích, které v prostorách Hlavního nádraží vznikly zcela nově a značka Snickers tak bude první, která díky nim dosáhne velmi vysoké vizibility na místě promo akce. Halu Hlavního nádraží zahalí značka do svých barev od 27. srpna po dobu jednoho měsíce.
„Pro launch nového televizního spotu jsme chtěli přinést spotřebitelům nevšední zážitek a věříme, že 3D umění je zaujme stejně tak, jako nová reklama. Gremlin znázorňuje, že když je člověk nepříjemný a leze všem na nervy, je to proto, že má hlad. Jsme rádi, že se nám podařilo pro značku Snickers získat prvenství v tak zajímavém umístění brandingu na Hlavním nádraží, díky kterému blíže představíme myšlenku kampaně velkému množství lidí,“ říká Radovan Veselý, brand manažer značky Snickers.
TV spot byl natočen ve Francii agenturou CLM BBDO a před Českou republikou se již objevil na obrazovkách v dalších zemích Evropy. Kampaň podpoří také unikátní in-store aktivace přímo spojená s reklamou prostřednictvím nosičů s brandingem Gremlina. Dále Youtube vstupy a sampling. Uvedení TV spotu, 3D umění i branding Hlavního nádraží plně zaštítila agentura AMI Communications.