GfK představuje GfK Echo, velmi rychlé řešení pro řízení zákaznické zkušenosti, jež dokáže v reálném čase zachytit reakce zákazníků, agregovat je a předávat manažerům a zaměstnancům, kteří tak mohou okamžitě reagovat a podnikat potřebné kroky.
Tento nový produkt propojuje reakce spotřebitelů s prodejními i dalšími životně důležitými daty a poskytuje komplexní pohled na spokojenost zákazníků. Výsledky jsou klientovi předávány prostřednictvím interaktivního dashboardu, na kterém jsou vizualizována data, jež naznačují trendy, vysílají varovné signály a zvýrazňují dosažené úspěchy jak na úrovni jednotlivých útvarů, tak na úrovni celého podniku.
GfK Echo je jedinečný produkt v tom, že nabízí víc než jen vytipování příležitostí, jak zlepšit své výsledky. Jakožto největší společnost na světě, která se zabývá výzkumem uživatelských zkušeností (UX = User Experience), nabízí GfK rovněž aktivaci výsledků získaných pomocí GfK Echo, a to provedením analýzy UX. Dosahuje se toho díky těsné spolupráci expertů na zákaznickou zkušenost, odborníků na přesnou analýzu i specialistů na design zákaznické zkušenosti, kteří se do hloubky zabývají problémy i příležitostmi, jež produkt GfK Echo identifikuje. Díky tomu mohou klienti optimalizovat nebo nově zorganizovat svou činnost a zásadním způsobem tak změnit celkovou zákaznickou zkušenost.
Dan Zuckerman, Global Product Manager GfK podotýká, že „GfK Echo zavádí nový standard pro zjišťování reakcí zákazníků, který nabízí mnohem víc než jen upozornění na to, že existují příležitosti pro zlepšení. Naše vynikající schopnost propojit technologii a poradenství umožňuje klientům identifikovat nové příležitosti a zvyšovat tak svůj výkon i efektivitu a maximalizovat hodnotu každého zákazníka.“