Česká spořitelna v nové kampani představuje George jako rádce, který klientům pomůže v řadě situací – například pomůže se zablokováním karty, poradí s PINem karty, hlídá platnost trvalých příkazů či ukládá účtenky.
Celkem banka připravila osm vtipných spotů, přičemž první odstartoval v pondělí 25. listopadu a do konce roku bude možné v televizi vidět čtyři z nich. Další čtveřice se pak představí v novém roce.
„Společným jmenovatelem jednotlivých spotů jsou komické až absurdní situace, ze kterých George vyjde vždy jako vítěz. Jde o volné pokračování loňské kampaně. Při svém loňském debutu v televizi, otevíral George dveře do budoucnosti. Během letošního roku se stal George opravdovým pomocníkem našich klientů, který jim pomůže i ve svízelných situacích,“ uvedla Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.
Televizní kampaň bude zejména na stanici Nova a jejích přidružených kanálech. Vybrané spoty poběží rovněž v síti multikin Cinestar a Cinema City. Televize bude podpořena také POS materiály v pobočkové síti, silnou digitální komunikací a v novém roce bude kampaň na George i na venkovních reklamních nosičích.
Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Reklamní spot natočil režisér Marek Partyš, který se před rokem podílel na první sérii kampaní na bankovnictví George.