Komerční banka právě vyjíždí s produktovou kampaní na studentské konto G2. Lehce provokativní kampaň z dílny agentury Havas Prague (bývalé Euro RSCG) s headlinem „Udělej se!“ cílí na mladé lidi ze středních a vysokých škol ve věku 17–19 let. Kampaň netradiční formou je upozorňuje na studentské konto Komerční banky. Headline odkazuje na skutečnost, že si právě v tomto věku teenageři utvářejí vlastní osobnost a rozvíjejí své dovednosti, k čemuž jim pomáhá právě konto G2.
Dobře zapamatovatelný koncept kampaně Komerční banky má přirozený virální potenciál. Kreativní část je založena na myšlence transformace teenagera v průběhu dospívání a je graficky znázorněna výměnou a skládáním částí lidského těla. Se stejným motivem je nakládáno i v soutěži na Facebooku, kde se v průběhu necelých dvou měsíců budou shromažďovat fotky uživatelů, z nichž vyhrají ti, jejichž fotka získá nejvíce likes. Na konci pak výherci ve dvou kategoriích (dívka, chlapec) vytvoří dohromady ideální postavu mladého člověka, která bude poskládaná z částí pěti různých osob, následně nafocena ve studiu a odprezentována na FB a prostřednictvím PR. Výhercům bude na konto G2 připsáno 20 000 Kč jako první cena.
Kampaň poběží formou sponzoringových TVC, rádiových spotů, využije outdoorové nosiče (CLV, MHD) a dostane se i do škol formou plakátů a polepů lavic atp. Online část v podobě bannerů a soutěže na Facebooku připravila Havas Digital Prague. Kampaň nafotil Stanislav Merhaut.