Branding

Frisco v novém

Značka Frisco letos přišla s inovovanou recepturou, v rámci které přešla z ječného sladu na jablečný základ. Plzeňský Prazdroj tak rozšířil nabídku ciderů a vedle prémiového Kingswoodu bude nabízet i Frisco.

Chuťový profil nápoje zůstává stejný, kromě receptury se mění také obal a nově přibylo do škály příchutí Frisco Lesní ovoce.
S novým složením přichází značka i s dalšími změnami. I nadále se bude Frisco zaměřovat především na ženy, cílová skupina je však širší, oslovuje i věkovou kategorii 35+. Dobrou zprávou pro příznivce ciderů je jeho velice konkurenční cena. Mezi stávajícími příchutěmi Frisco Brusinka, Frisco Jablko & citron a Frisco Ananas & Lemongrass se nově objevila příchuť Frisco Lesní ovoce, ve které se dokonale snoubí chuť ostružin, borůvek a černého rybízu. Komunikace nového Frisca se opírá především o TV kampaň, která běží již od počátku května. TV spoty doprovází také printová a online komunikace.

Nové složení už stačilo zaujmout, což dokazuje fakt, že Frisco vyhrálo v kategorii ciderů prestižní ocenění Volby spotřebitelů. „S potěšením můžeme konstatovat, že se novému Friscu podařilo vyhrát mezi všemi konkurenčními cidery, což vnímáme jako velký úspěch a potvrzení toho, že jsme se vydali správným směrem. Ocenění si nesmírně vážíme,“ dodává marketingová manažerka Veronika Hořáková.

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!