Branding

Frisco v novém

Značka Frisco letos přišla s inovovanou recepturou, v rámci které přešla z ječného sladu na jablečný základ. Plzeňský Prazdroj tak rozšířil nabídku ciderů a vedle prémiového Kingswoodu bude nabízet i Frisco.

Chuťový profil nápoje zůstává stejný, kromě receptury se mění také obal a nově přibylo do škály příchutí Frisco Lesní ovoce.
S novým složením přichází značka i s dalšími změnami. I nadále se bude Frisco zaměřovat především na ženy, cílová skupina je však širší, oslovuje i věkovou kategorii 35+. Dobrou zprávou pro příznivce ciderů je jeho velice konkurenční cena. Mezi stávajícími příchutěmi Frisco Brusinka, Frisco Jablko & citron a Frisco Ananas & Lemongrass se nově objevila příchuť Frisco Lesní ovoce, ve které se dokonale snoubí chuť ostružin, borůvek a černého rybízu. Komunikace nového Frisca se opírá především o TV kampaň, která běží již od počátku května. TV spoty doprovází také printová a online komunikace.

Nové složení už stačilo zaujmout, což dokazuje fakt, že Frisco vyhrálo v kategorii ciderů prestižní ocenění Volby spotřebitelů. „S potěšením můžeme konstatovat, že se novému Friscu podařilo vyhrát mezi všemi konkurenčními cidery, což vnímáme jako velký úspěch a potvrzení toho, že jsme se vydali správným směrem. Ocenění si nesmírně vážíme,“ dodává marketingová manažerka Veronika Hořáková.

Čtěte také

  1. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  3. International management trainee
    Modletice
  4. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  5. Specialista vendor marketingu (M/Ž)
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!