Rádio Frekvence 1 spouští začátkem října novou kampaň na podporu podzimní soutěže „Milion za stovku“. Frekvence 1 vybízí posluchače, aby sledovali sériová čísla na stokorunových bankovkách a hledali shodu s výherními sériemi, které se dozví z vysílání rádia.
Soutěž bude podpořena také masivní kampaní v printových titulech Astrosat, Burda, Czech News Center a VLP. Kampaň využije dvou exekucí, z nichž jedna slouží jako ilustrovaný návod kampaně.
„Rádio Frekvence 1 má tři obsahové pilíře, hudbu, zprávy a zábavu. A teď přišel čas na tu zábavu, protože koho by nebavilo být milionářem,“ říká se smíchem Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1 a dodává: „Alespoň jednu stokorunu má v peněžence každý. A to znamená, že každý má i vstupenku do hry, tiket. Teď už jen zjistit, jestli náhodou nevyhrál milion. Podívat se na svou stovku a porovnat jí s číslem na Frekvenci 1.
„Vysvětlit metodiku soutěže v éteru bývá mnohem jednodušší než ji ztvárnit vizuálně do inzerce. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli zvolit dvě exekuce, z nichž jedna bude komiksový návod, který detailně posluchače s mechanikou seznámí. Navíc celou kampaň již zahájila teasingová část v našich online produktech a také ve vysílání rádia Frekvence 1,“ říká Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Lagardere Active ČR.