Heslem kampaně Jobs.cz je “Čas na změnu”, což zároveň odkazuje na její hlavní cíl. Tím je zamyslet se nad tím, kdy je pro člověka, ať už je v současné době zaměstnaný nebo ne, ten pravý čas na změnu. Důležité je přivést člověka k otázce, jestli je ve své stávající práci spokojený, jestli využívá všech benefitů, které má k dispozici, případně jestli mu v práci něco chybí.
Na Jobs.cz roztřídili nabídky práce podle nových kritérií. Jde o moderní benefity, které se oproti těm „starým“ chtějí odlišit. „Po půl roce průzkumů víme, že jsou tu věci, kvůli kterým se vyplatí změnit práci. A co víc, zaměstnavatelé nyní nabízejí jindy nevídané možnosti a benefity.“, dodávají ke kampani zástupci LMC. Mezi moderní benefity tak dnes patří například více času s rodinou nebo volnější pracovní doba. Dalším cílem kampaně je také dostat Jobs.cz do povědomí širší veřejnosti a zvýšit návštěvnost webu. Hlavním lákadlem kampaně je videospot, za kterým stojí agentura Outbreak ve spolupráci s Jiřím Burianem.
Fragile media zajišťuje veškerou digitální komunikaci videa, mimo jiné na serverech Stream.cz, Mixer.cz a samozřejmě na YouTube. Na video dále navazuje bannerová kampaň, která využívá jak klasického přímého nákupu, tak programatického.
Kampaň Prace.cz je úzce spojena s televizními spoty (režie Petr Čtvrtníček), které povzbuzují „šikovné lidi“ k tomu, aby „si polepšili“. Cílem kampaně je posílit brand a postavení Prace.cz na trhu pracovních míst, přivést uchazeče o práci na nový web, který nedávno prošel redesignem. Prace.cz také více cílí na uchazeče z regionů. Kampaň je aktuálně k vidění mimo jiné také na Seznam.cz a Stream.cz.