Reklama

Fotbal hezky česky: PENNY startuje novou kampaň

PENNY představuje novou kampaň, v níž prezentuje široké veřejnosti své čerstvě stvrzené generální partnerství s českou fotbalovou reprezentací. Hlavních rolí se v reklamě opět zhostili Michal Suchánek s Richardem Genzerem, kteří se coby kustodi národního týmu ukazují jako svébytní rádci a pomocníci.

Řetězec PENNY podporuje český fotbal na různých úrovních a nedávno vstoupil na tu nejvyšší, když se stal generálním partnerem mužské i ženské reprezentace. „Už za pár dní budeme držet palce našim hráčům při zápasech na evropském mistrovství. Každý z nás k fandění přistupuje trochu jinak, někdo sleduje fotbal u televize, jiný s kamarády v restauraci, další vyrážejí přímo na stadion. Ale jedno máme určitě společné, stojíme za národním týmem v dobrém i ve zlém. A i když Michal Suchánek s Richardem Genzerem opět ve svých rolích spolehlivě vzbuzují salvy smíchu, je na nich zároveň vidět, že na ‚své‘ kluky nedají dopustit. Celý koncept částečně navazuje na předchozí velmi úspěšné kampaně s duem Suchánek + Genzer, takže věříme, že humor a nadsázka budou opět skvěle fungovat,“ říká šéf strategického marketingu PENNY Vít Vojtěch a doplňuje: „Chtěli bychom poděkovat vedení FAČR, které nám pomohlo realizovat natáčení ve velmi krátkém čase. Jsme také rádi, že se do natáčení zapojili naši reprezentanti včetně trenéra Ivana Haška, který ukázal, že má v sobě přirozený herecký talent.“

Celý reklamní spot je koláží vtipných skečů na fotbalovém trávníku nebo v zázemí stadionu, v nichž Michal Suchánek a Richard Genzer vystupují v roli kustodů a pomocníků národního týmu, kteří hráčům pomáhají, hecují a motivují je. Samozřejmě vše je okořeněno nezaměnitelným humorem dvojice Suchánek + Genzer. V rámci natáčení vznikly dvě hlavní varianty reklamního spotu, které budou nasazeny v televizním vysílání a v kinech. Řada dalších krátkých scének, které nejsou součástí hlavní reklamy, se bude využívat na sociálních sítích.

Reklama se natáčela na pražském stadionu Viktorie Žižkov, a kromě hlavních protagonistů v ní účinkují reprezentační trenér Ivan Hašek, obránce Martin Vitík, útočník Tomáš Chorý a brankář Jindřich Staněk. Režie se ujal další fotbalový nadšenec Jakub Kohák, který ke svému vztahu k fotbalu říká: „Fotbal je hra, kterou sám provozuji, přičemž vyznávám dvě pravidla. Tím prvním je, Co leží neběží, a druhým, Ať běhá míč!“ K natáčení reklamy dodává: „Při natáčení sportovní kampaně pro PENNY jsem tedy nutil Geňu, aby neležel ale běhal, což se mi částečně podařilo, přičemž místo míče jsem proháněl štáb. Suchoš posílal centry do vápna, a tak věřím, že výsledek nemá kam uhnout a výsledné spoty diváka pobaví.“

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!