Komunikační agentura FleishmanHillard od nového roku spolupracuje v oblasti komunikace se společností Knihy Dobrovský.
Pro předního českého prodejce knih bude FleishmanHillard zajišťovat služby v oblasti media relations s důrazem na produktovou komunikaci knižních novinek a dalších titulů a to včetně autogramiád, křtů knih a dalších akcí.
FleishmanHillard pomůže společnosti Knihy Dobrovský s implementací dlouhodobé komunikační strategie s cílem zvýšit povědomí společnosti Knihy Dobrovský jako jedničky na trhu s širokým sortimentem a nadstandardní přístupem k zákazníkům. Na straně agentury pracuje pro Knihy Dobrovský consumer tým pod vedením Kristiny Hlaváčkové, klientským manažerem je Jana Pfeiferová.
,,Máme radost, že jsme naše klientské portfolio mohli rozšířit právě o společnost Knihy Dobrovský. Představuje pro nás sebevědomou českou firmou, která si na knižním trhu dokázala vybudovat velmi silnou pozici. Těšíme se, že budeme moci využít naše dlouholeté zkušenosti v oblasti public relations, a to nejen se zaměřením na maloobchodní prodej,“ říká Radek Maršík ředitel agentury FleishmanHillard.
,,Knihy Dobrovský jsou tradiční rodinnou firmou, která zažívá období velkého růstu. Modernizujeme naše prodejny, rozšiřujeme vlastní produkci a otvíráme i pobočky úplně nové. Námi vytvořený obsah zasáhne každý měsíc miliony lidí a naše eventy potěší tisíce zákazníků. Zvolili jsme tedy partnera, který díky svým zkušenostem a profesionalitě zvládne naší dynamiku a oblast public relations posune ve všech ohledech kupředu,“ doplnil Adam Pýcha ředitel oddělení marketingu a e-commerce v Knihy Dobrovský.