S blížícím se jarem nabývá v mnoha firmách na aktuálnosti téma výroby a distribuce velikonočních přání. Na trhu je řada dodavatelů, zavedených i nových. Někteří z nich se snaží za srovnatelných cenových podmínek pomáhat nejen své ekonomice, ale také ekonomice neziskových organizací.
Mezi těmi, kteří myslí na potřebné, je i brněnská agentura Antipol, která na rozdíl od ostatních převádí téměř dvacet let osmdesát procent svých příjmů nebo vytvořeného zisku na účty neziskových organizací. Prostředkem této pomoci jsou firemní reklamní předměty. V letošním roce se mezi ně poprvé zařadila velikonoční přání (www.antipol.cz/index.php/velikonocenky).
Letošní nabídka velikonočenek je postavená na původních obrazových předlohách českých výtvarníků, na tradičních i netradičních námětech, na dětské tvorbě, na tvarové a grafické nápaditosti. Příjemcem převážné části vytvořeného zisku bude sociální grafické studio Maturus, které zaměstnává absolventy Jedličkova ústavu a nadané lidi s postižením.