Agentura Bison & Rose vyhrála tendr na grafické zpracování a texty do časopisu Panorama. Online periodikum vychází každý měsíc v rozsahu osmi stran a slouží k informování zaměstnanců a prezentaci společnosti.
Časopis je stejně jako logo společnosti laděn do zeleno-bílo-červených barev. Grafické zpracování má na starosti Astronaut Creative Lab. „Zvolili jsme minimalistický, dynamický styl vycházející z charakteristického totemu čerpacích stanic MOL. Časopis má digitální formu a z toho důvodu je nutné, aby byl přehledný a současně upoutal už první stránkou. Proto je ideální, že se obsah i grafika vytvářejí na jednom místě a můžeme vše operativně upravovat, přizpůsobovat a doplňovat,“ říká kreativní ředitel Marek Čaniga.
V Panoramě zaměstnanci naleznou také víc informací o projektech vztahujících se ke společenské zodpovědnosti firmy – mimo jiné o prvním ročníku dobročinného grantového programu Nadace Partnerství a společnosti MOL s názvem Zelené oázy, který napomáhá navracet zeleň do obytných oblastí. Nemalý prostor je v časopise věnován aktivitám Skupiny MOL v zahraničí a své místo v Panoramě mají také samotní zaměstnanci.
V aktuálních číslech magazínu se čtenáři dozvědí například o českém studentském týmu na mezinárodní online studentské soutěži „Freshhh“ spočívající v budování ropné společnosti, kterou k získávání mladých talentů každoročně pořádá Skupina MOL. Podrobně se na stránkách nové Panoramy věnujeme klíčovým firemním zákazníkům, kterými jsou nově kupříkladu pekárny Penam, skupina Synot nebo společnost Siemens.