Public relations

Figaro si pro Facebook vybralo Konektor Social

Společnost Mondelēz si pro komunikaci své značky Figaro na sociálních sítích zvolila v tendru digitální a obsahovou agenturu Konektor Social.

„Chceme milovníkům čokolády připomenout, že Figaro je kvalitní a tradiční slovenská značka, která spoustu z nás provází od dětství. Na starost máme kromě správy Facebooku i kreativní zpracování kampaní na sociálních sítích, včetně zapojení influencerů a moc se na to těšíme,“ říká ke kampani Rostislav Starý, partner agentury Konektor Social.

„Líbil se mi přístup agentury k naší značce, který je v souladu s plánovanou strategií,” vysvětlila svůj výběr Kristina Mikulová, Brand manager Milka, Figaro tablets NCE.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Marketingový specialista s AJ
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!