Fashion Days, přední online nákupní klub ve střední a východní Evropě, představil novou strategii, jejímž prostřednictvím hodlá upevnit svou pozici na trhu a posílit svou roli průkopníka a inovátora na poli špičkové módy i vrcholného byznysu. Ode dneška si členové klubu Fashion Days užijí zcela nový design webových stránek, které splňují všechny požadavky milovníků i milovnic módy a životního stylu. Novým mottem společnosti je „Every Day is a Fashion Day“.
Christiane Arnscheidtová, regionální ředitelka Fashion Days, uvedla: „Nové motto naší značky vyjadřuje skutečnost, že každý z nás může prostřednictvím módy dennodenně objevovat nové a nové stránky své osobnosti. Našim šesti miliónům zákazníků a zákaznic přinášíme široký výběr ze 100% originálních, vysoce kvalitních značkových produktů se slevou až do výše 70 %. Nejen nový vzhled, ale také moderní koncepce webu s bohatým obsahem zve naše uživatele a uživatelky, aby se nechali inspirovat a aby každý den poznávali novou tvář módy.“
Nejvýznamnější změnu na stránkách představuje lifestylový blog „The Daily Issue“. Ten chce bavit aktuálními a originálními články o kráse, vytříbeném stylu oblékání a současných trendech. Každý týden bude obsah blogu věnován určitému tématu ze světa módy, jako je např. “Mediterranean Breeze” nebo “New Urbanism”. Kromě pobavení přinese čtenářům inspiraci a současně jim nabídne kvalitní produkty, které s daným tématem souvisí.
Fashion Days rovněž zjednodušil registrační proces a vytvořil nový systém filtrů, jehož pomocí se člen na stránkách nákupního klubu lépe orientuje, a nakupování je tak ještě jednodušší a zábavnější.
Kromě nového konceptu webových stránek přichází Fashion Days s novým logem, které zdůrazňuje postavení nákupního klubu jako módního experta a posouvá ho mezi mezi ty odvážnější a výraznější hráče na světovém trhu.
V dubnu 2013 Fashion Days představil svou aplikaci pro iPhone a nové stránky určené pro mobilní telefony. V současné době již 15 % objednávek probíhá prostřednictvím chytrých telefonů. Christiane Arnscheidtová k tomu řekla: „Růst tržeb prostřednictvím mobilních kanálů předčil naše očekávání. Předpokládáme, že se tento způsob nakupování stane pro naše zákazníky nejpreferovanějším. Nejdůležitější pro nás však je, že naše mobilní aplikace je vnímána jako jedna z uživatelsky nejpříjemnějších aplikací módních a lifestylových obchodů.“
Řada nápadů na vylepšení nákupního klubu pochází přímo od našich zákazníků a zákaznic. Napříč všemi trhy nabízí Fashion Days zákaznický servis v národním jazyce 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Na Facebooku přesáhl počet fanoušků, s kterými Fashion Days neustále komunikuje, 1,2 milionu. Jak oznámila Christiane Arnscheidtová: „Naše zaměření na osobitý vzhled stránek a obsah článků odráží přání našich zákazníků, jimž velice pečlivě nasloucháme. Prostřednictvím telefonu, e-mailu, Facebooku, Pinterestu či Instagramu jsme všude tam, kde naši zákazníci. To nás činí jedinečnými a úspěšnými, proto v této prozákaznicky orientované cestě hodláme i nadále pokračovat.“
Masivní mediální kampaň v jednotlivých zemích
Změny doprovází i první společný TV spot, který se od této chvíle bude objevovat ve vysílání populárních televizních stanic po celé střední a východní Evropě. Tento spot je k dispozici na tomto odkazu: http://www.youtube.com/watch?v=9Dkx-PTUMZA Podporuje upevňování značky na trhu a zvýrazňuje nové motto klubu: „Every days is a Fashion Day!“
– red –