Společnost Voice of Prague vychází s imageovou kampaní pro svá dvě rádia – Classic Praha a Expres FM. Oba koncepty jsou z dílny Havas Worldwide Prague.
Cílem je ukázat rádio Classic Praha jako zajímavé nejen pro hudební fajnšmekry a pro odborníky na klasickou hudbu. Díky výběru těch největších hitů z klasiky, jazzu nebo filmové hudby je totiž přitažlivé i pro běžného posluchače. A právě ty má kampaň oslovit. Kampaň se sloganem „Classic Praha. Hvězdy posledních 500 let.“ představuje skladatele klasické hudby jako hvězdy dnešní hudební scény, ve stejných situacích, jako se ocitají dnešní celebrity, jen z dobovým koloritem. A tak se stane, že skladatele přistihnou inflagranti s kurtizánou, ale paparazzi ho místo focení malují. Ve videu byli využiti pouliční muzikanti Crocodile Quartet, kteří hrají na klasické nástroje současné rockové a popové hity.
Kampaň na Expres FM se sloganem „Expres FM. Rádio, které se nestydíš poslouchat.“ má poukázat na bezkonkurenčně nejlepší rádio na pomezí alternativy a mainstreemu a klade si za cíl rozšířit jeho posluchačskou základnu. Cílovou skupinou jsou mladí lidé z měst (primárně Praha a Střední Čechy), kterým se zajídají mainstreemová komerční rádia. Proto se při tvorbě konceptu vycházelo z faktu, že existuje jen málo rádií, která se dají poslouchat bez výhrad a tím pádem bez studu. Ale Expres FM se nikdo poslouchat nemusí stydět, a když se nestydí, poslouchá ho klidně nahý/á. Kampaň proto ukazuje lidi, jenž poslouchají rádio Expres FM na veřejnosti a přitom jsou nazí.
Obě kampaně využívají kanály: print – denníky, lifestyly, ekonomické tituly, outdoor, Internet. Fotografoval Goran Tačevski.