Evropské promo turné nejprodávanějšího světového bourbonu, Jim Beam, míří do Čech. Během dvou dnů (18.-19. září) budou moci Češi na silnicích a u barů potkat unikátní Jim Beam Greyhound Bus. Ten následně zamíří do dalších 6 evropských zemí.
Celá akce si klade za cíl pomocí Jim Beam Greyhound Bus pocházejícího z konce čtyřicátých let minulého století, ukázat dlouholetou tradici značky Jim Beam, jenž se stala v USA ikonou. Návštěvníky zaujme i dobový interiér, díky kterému se během chvíle přenesou přímo do dob, kdy v Bílém domě seděl Harry S. Truman. Po návštěvě České republiky zamíří jedenáctimetrový americký „koráb“ k sousedům na Slovensko.
„Chtěli jsme našim zákazníkům nabídnout něco unikátního, což Jim Beam Greyhound Bus určitě je. Během 48 hodin plánujeme udělat několik druhů ochutnávkových akcí. Využijeme jak krátkých zastávek, kdy kolemjdoucím nabídneme náš bourbon, tak s hostess týmem navštívíme i několik vybraných barů. Poté autobus zamíří do dalších evropských velkoměst, jakými jsou Bratislava, Štúrovo, Záhřeb, Lublaň a svoji pouť zakončí ve Vídni. “ řekl Tomáš Merlík, brand manažer značky Jim Beam pro ČR a SR. Promo akce ovšem neprobíhá jen pomocí ochutnávkových zastávek, ale také na Facebooku. Zde mohli lidé soutěžit o možnost uspořádat jedinečnou party s přáteli přímo na palubě autobusu.
Bourbon Jim Beam patří do portfolia značek společnosti Rémy Cointreau, která se nedávno stala dominantním hráčem na českém trhu v dovozu whisky. „Doposud jsme díky značkám Jim Beam a Maker´s Mark, respektive Canadian Club, byli silní především v bourbonech a kanadských whisky, nedávno nám přibyla i významná irská whisky a krásně jsme doplnili naši nabídku skotských whisky, které reprezentovaly značky The Famous Grouse, The Macallan, Highland Park a Laphroaig. V řeči čísel to znamená, že se náš podíl na trhu s whisky navýšil z 5 % na předpokládaných 34 %. V budoucnu by nám v portfoliu navíc mohla ještě přibýt singl malt z ostrova Islay Bruichladdich, kterou společnost Rémy Cointreau získala vloni a nyní pro ni vybírá klíčové trhy,“ řekl Ondřej Roček, marketingový ředitel společnosti Rémy Cointreau.
– red –