Branding

Eurosport představil logo pro Tokio 2020

Aby oslavil 500 dní, které zbývají do rozzáření olympijského ohně na Olympijském stadionu v Tokiu, představil Eurosport logo pro Letní olympijské hry, které se uskuteční v příštím roce v Tokiu.

V hledání univerzálního designu, který by byl provázaný s potřebou vybudovat společný příběh všech sportů, v nichž se bude v Tokiu soutěžit, inspirovala tvůrčí centrum Eurosportu Manga – originální japonský komiks zaměřený na dospělé i děti.

Logo spojuje logo Eurosportu, olympijské kruhy a nápis Tokio 2020 písmem ovlivněným Mangou. Logo tak překlenuje rozdíly mezi západními a východními kulturami a uvádí Mangu do nové éry.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
    Praha 9 | 195 Kč za hodinu
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!