Česká síť čerpacích stanic EuroOil připravila na říjen velkou marketingovou kampaň nazvanou „Losí test“. Promoční akce navazuje na úspěšnou červnovou „losí“ kampaň Trhni losem, kterou síť EuroOil uspořádala během letošního června.
Každý řidič, jenž v říjnu na čerpací stanici EuroOil natankuje více jak 30 litrů pohonných hmot, se na stránkách www.lositest.cz může zúčastnit zábavného soutěžního testu ze znalostí problematiky bezpečnosti silničního provozu. Kdo z nich si tipne nejbližší správnou odpověď na otázku „Kolik kilometrů celkem najedou autocisterny Čepra dne 2. listopadu 2015?“ a zodpoví nejvíce správných odpovědí v testu, vyhrává hlavní cenu, jíž je škola smyku pro čtyři osoby. Kampaň potrvá až do 31. října.
„Cílem naší kampaně je zábavnou formou upozorňovat řidiče na problematiku bezpečnosti silničního provozu a také přilákat k natankování nové zákazníky a zvýšit jednotkový nákup pohonných hmot,“ uvádí Lenka Svobodová, vedoucí oddělení marketingu a komunikace společnosti Čepro.
Promo akce je podpořena v online médiích, na billboardech a citylight vitrínách, spoty v rozhlase a plakáty na čerpačkách EuroOil. Soutěž o poukázky na odběr paliva probíhá také na facebookových stránkách EuroOil. Kampaň probíhá na všech 190 čerpacích stanicích EuroOil včetně dvou bezobslužných stanic.