Reklama

Era televizním spotem podporuje image moderní a inovativní značky

Součástí právě probíhající kampaně na podporu Ery jako inovativní a moderní značky je také nový reklamní spot připomínající aplikaci Era smartbanking.

Cílem komunikace je posílit vnímání, že Era usnadňuje každodenní život, a zároveň poukázat na praktické využití smarbankingu během období dovolených – přes tuto aplikaci je možné online sjednání cestovního pojištění, vyhledávání bankomatu a také pohodlné a bezpečné ovládání osobních účtů.

era_kampan

„Spot se natočil během jediného dne v pražských Holešovicích. Režírování jsme opět svěřili do rukou Michaela Baumbrucka, který pro nás připravoval i loňské televizní reklamy. Smyslem kampaně je podpora image značky Era jako poskytovatele moderních a inovativních služeb k nabízeným produktům, v tomto případě se jedná o smartbanking,“ říká Andrea Hubáčková, manažerka Reklamy značky Era.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!