Nová publikace Jitky Vysekalové a dalších autorů věnovaná emocím nejen v marketingu, byla pokřtěna v Divadelním sálu Klubu Lávka. Knížka „ Emoce v marketingu – jak oslovit srdce zákazníka “, se zabývá významem emocí v našem životě i emoční inteligencí.
Autorka Jitka Vysekalová popisuje využití poznatků o emocích v marketingu, včetně možnosti jejich měření. Uvádí příklady využití i analýzy pozitivních i negativních emocí v rámci marketingové komunikace u nás i v zahraničí. Seznamuje s „klasickými“ i novými přístupy k výzkumu emocí. Součástí této zajímavé a na našem trhu ojedinělé publikace jsou případové studie významných marketingových odborníků, které představují široké spektrum využití poznatků o emocích v praxi jako např. význam emocí při nákupním rozhodování v oblasti B2B, emocionální působení na zákazníka v místě prodeje, role emocí při budování značky, jak využít v reklamě humor i možnosti využití emocí v celém marketingovém mixu.
Publikace je určena všem, kteří se významem emocí nejen v marketingu zabývají a chtějí se dovědět o aktuálních poznatcích v této oblasti a o možnostech jejich využití, ale i všem zvídavým lidem, které zajímá, jak to s působením emocí, a to nejen při nakupování, je.