Reklama

Elegantní shop-in-shop vyzdvihuje prémiové výrobky Acer

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Komunikační P.O.P. agentura DAGO vsadila na prostorný a elegantní shop-in-shop.

Aktuální proměny holešovického showroomu firmy Alza využila společnost Acer a rozhodla se v něm vytvořit zcela nový shop-in-shop, který bude v souladu s jejím nedávno vydaným brandbookem. Návrhu a kompletní realizace nového stánku s informačními technologiemi se ujala společnost DAGO.

„Hlavním požadavkem bylo, aby nová aplikace zvýšila povědomí o nás jako o výrobci prémiových produktů. Kladli jsme proto důraz na dostatečné představení všech výrobků,“ načrtl zadání Vít Urban, Business Unit Head of Professional Products CZ/SK společnosti Acer.

DAGO_Acer_3
Agentura DAGO tak navrhla prostorný imageový shop-in-shop, který zaujme specifickým lesklým bílým povrchem, 3D prvky v zelených barvách Aceru včetně nasvíceného loga a jednoduchými čistými liniemi použitého nábytku. „V showroomu jsme tak vytvořili malý svět Acer, který láká zákazníka, aby do něj vstoupil a nebál se jednotlivé technologické novinky vyzkoušet,“ představuje výslednou aplikaci Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel společnosti DAGO.

Kupující si tak mohou pohodlně vyzkoušet nejnovější dotykové tablety, notebooky s oddělitelnou obrazovkou, chytré telefony či výkonné herní počítače, které jsou přehledně rozděleny do jednotlivých sekcí. „Pro větší zájem o vystavené produkty jsme na dobře viditelné místo umístili i velkou multimediální obrazovku, která jednotlivé výrobky přehledně představuje,“ doplňuje závěrem Končitík.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!