Podzimní část kampaně E.ON, která vznikla opět pod kreativní taktovkou agentury Mark/BBDO, navazuje na image spot Budoucnost podle vašich přání dvěma novými 10vteřinovými tag-ony s nabídkou unikátního produktu Komplet elektřina. Ten v sobě kombinuje výhodnou cenu dodávky elektřiny a služby elektrikáře.
Kampaň odstartovala začátkem října v TV i ostatních komunikačních kanálech.
První část kampaně Budoucnost podle vašich přání odstartovala v červnu tohoto roku, a to úvodním 30vteřinovým image spotem. K němu se postupně připojily produktové propozice E.ON Solar a Komplet plyn. Podzimní vlna pokračuje v nastaveném trendu a 1. října se připojí dva tag-ony, kterých se produkčně opět chopila společnost Target Pictures.
„Cílem další vlny kampaně je nadále upevňovat vnímání společnosti E.ON jako značky, která poskytuje nejen elektřinu a plyn, ale nabízí svým zákazníkům i další řešení pro pohodlnější život. Náš nový balíček Komplet elektřina je toho jasným důkazem, navíc se jedná o unikátní nabídku na českém trhu,“ říká Simona Bláhová z oddělení Sales Marketingu společnosti E.ON Energie, a. s.
Produktový balíček Komplet elektřina je určen pro všechny zákazníky E.ON a nabízí v rámci dodávky elektřiny i služby elektrikáře. Lidé tak mohou jednou ročně čerpat příspěvek 1 500 korun, který pokryje například drobné zásahy na elektroinstalaci nebo běžné opravy domácích spotřebičů. Zákazníkům navíc odpadá starost se sháněním elektrikáře, o vše se postará E.ON.
E.ON se i nadále prostřednictvím této kampaně profiluje jako starostlivá firma, jež vnímá potřeby klientů a reaguje na ně. Zaměřuje se na komplexní řešení v podobě již zmiňovaných balíčků, ale také na rozvoj nových technologií, jako jsou například solární systémy či sítě nabíjecích stanic pro elektromobily.