Nově byly spuštěny otevřené beta verze dynamicéhoý retargetingu (dále DRTG). Každý e-shop, který má registraci na Zboží.cz, tak může oslovit své zákazníky novým, efektivním způsobem. Nastavení je snadné a dosavadní testy ukázaly, že DRTG kampaně jsou vysoce efektivní.
Vývoj DRTG jsme trval více než rok. Pracovali na něm vývojové týmy v Praze i v Brně. Aby bylo možno poskytnout klientům tento typ cílení, bylo třeba postupně vylepšit celou technologii retargetingového cílení. Následovalo tříměsíční uzavřené testování s vybranými klienty a certifikovanými agenturami a nyní byl spuštěn pro všechny.
Retargeting obecně je typ cílení, kdy v obsahové síti oslovujete stávající návštěvníky svých stránek, např. s nabídkou produktů, které si prohlíželi, ale nenakoupili. Podmínky zobrazení takových inzerátů tvoříte zadáváním prohlížených URL adres, k nimž přiřazujete inzeráty, které se pak takovým uživatelům zobrazí.
Dynamický retargeting (DRTG) zobrazuje návštěvníkům vašeho e-shopu zboží, které si prohlíželi, a to včetně obrázku a aktuální ceny. Díky propojení s feedem Zboží.cz není třeba zadávat žádné retargetingové podmínky ani upravovat retargetingový kód. Systém pozná sám, co si uživatel prohlížel. Proto není třeba zadávat inzeráty ani nahrávat bannery. Sklik je totiž z feedu totiž vytvoří sám.