Dvojka na online trhu s elektronikou CZC.cz se v nové kampani opět vymezuje vůči konkurenci. Přináší důkaz, že dvojky svým zákazníkům šetří peníze a k tisícům produktů rozdává geekovskou powerbanku jako dárek.
Vánoční nabídka míru směrem k jedničce na trhu s elektronikou nevyšla a CZC.cz tak stále zůstává v táboře dvojek. “Hledali jsme, kdo dál je taky taková dvojka, a našli jsme Patrika Hezuckého. Ten stál navíc méně než jeho o kapánek slavnější parťák z rozhlasové ranní show. A na zkušenosti, že dvojky jsou levnější, jsme tedy postavili i naši novou kampaň,” říká Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz.
“Cenám na našem e-shopu věříme, a proto můžeme s klidem tvrdit, že dvojky to umí za míň. A pokud má naše hlavní konkurence stejný produkt levněji, jsme připraveni cenu dorovnat. Tato služba se jmenuje Garance skvělé ceny a v šestiměsíčním pilotu jsme peníze vrátili bezmála několika stům zákazníků,” vysvětluje obchodní ředitel CZC.cz Tomáš Pilský. Garanci skvělé ceny najdou zákazníci na detailu produktu u desítek tisíc položek na e-shopu CZC.cz. K dorovnání ceny stačí vyplnit stručný formulář na stránkách a o zbytek už se CZC.cz postará. Navíc zákazníci dostanou i pozornost v podobě slevy na další nákup.
Kampaň “Dvojky to umí za míň” startuje 13. května a poběží dva měsíce. K vidění bude na YouTube a dalších online médiích, kde se kromě hlavního spotu objeví i doprovodné kratší videoformáty na podporu klíčových kategorií. Mezi ně patří GSM, notebooky a gaming. V mediamixu mají své místo i outdoorové formáty v Praze a na plochách Dopravního podniku hlavního města Prahy. Chybět nebude ani rozhlasová verze na vlnách rádia Evropa 2. Veškerá komunikace směřuje na landing page “Dvojky to uměj za míň”.