Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v prodejně drogerie na Václavském náměstí, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu
Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
„CGI kampaň jsme v naší komunikaci zkoušeli poprvé. Naše prodejna v Praze na Václavském náměstí č. p. 26 je rekordním počtem výrobků na jedné prodejně, prodejní plochou rozdělenou do tří pater a originálním vybavením svým způsobem jedinečná. Pro naši velmi oblíbenou akci 1 + 1 zdarma na dekorativní kosmetiku, jež probíhala právě zde, jsme proto zvolili tento originální způsob komunikace. Evidentně se toto spojení velmi dobře povedlo a naše první CGI reklama zafungovala skvěle. A to nejen z pohledu awareness, ale i z pohledu trafficu,“ komentuje Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení ROSSMANN.
@rossmann_cz 1 + 1 zdarma na dekorativku jen v prodejně ROSSMANN na Václavském náměstí 26!💄 Platí od 5. do 7. 6. #rossmann #rossmannclub #drogerie #drogerka #fyp #foryou #foryourpage #foryoupage