Agentura Wunderman připravila pro svého klienta řetězec lékáren Dr. Max dvě zajímavé microsites, obě ve formě blogu. Oba blogy – rady pro maminky Magistra Máma a blog o kráse a zdravém životním stylu BeautyBuzz – slouží k podpoře produktů pro cílové skupiny, se kterými chtějí lékárny Dr. Max rozšířit interakci v online kanálu, jejich přirozeném zdroji informací.
Microsite Magistra Máma www.magistramama.cz podává formou blogových příspěvků rady maminkám. Rady čtenářkám zprostředkovává charismatická osobnost erudované Mámy a zároveň lékárnice Mgr. Daniely Vondráčkové. Unikátnost blogu je zajištěna tím, že odborné a komplexní rady obohacují mateřské zkušenosti samotné magistry farmacie. Web je kombinací blogu a encyklopedických článků, které pomůžou nastávajícím a současným maminkám najít důvěryhodné informace a rady v džungli maminkovských fór na internetu. Web bude podpořen online kampaní.
Microsite BeautyBuzz.cz je odvážný útok do světa blogů zabývajících se krásou a kosmetikou. Statické články a recenze běžných beauty blogů vrhá v skrutinium a jde o krok dál – vyrovnává svou informační hodnotu a důvěryhodnost dialogem skutečných postav – aspirativní mladé blogerky s dermatoložkou s dlouholetou praxí v oboru léčby kožních onemocnění a estetické dermatologie. Také stránka BeautyBuzz.cz bude podpořena doprovodnou online kampaní od agentury Wunderman.