Režisér a herec Jakub Kohák představuje v reklamním spotu novou inovativní službu z dílny poskytovatele přepravních služeb společnosti DPD. Tato novinka na českém trhu upřesňuje doručení zásilky na konkrétní hodinový interval a přináší tak nezávislost a větší komfort při doručování.
Zákazníci DPD mohou soutěžit v doprovodné online hře, ve které lze vyhrát model auta BMW X6 na dálkové ovládání.
Jakub Kohák v online spotu, který navazuje na kampaň z loňského roku, obrazně předvádí, jak pohodlná je přeprava s DPD a jak snadno lze přizpůsobit dodání zásilky svým časovým možnostem. Video je natočeno originální metodou s pomocí tzv. tilt-shift efektu, která vytváří optický efekt miniaturní vymodelované scény, přestože se jedná o reálné a živé záběry. Uvedení nové služby je podpořeno soutěžní hrou, v rámci které mají soutěžící za úkol dostat co nejrychleji dodávku z dopravní zácpy a doručit včas přepravovanou zásilku. Jaké to je být kurýrem, který musí doručit zákazníkovi zásilku ve stanoveném časovém intervalu 4 minuty, může vyzkoušet každý na http://dorucujemeradost.dpd.cz/hra
Hra je rozdělena do tří soutěžních kol, které probíhají vždy jeden týden až do 21. června 2015. Účastníkovi soutěže se po vstupu do soutěžního formuláře spouští časový interval 4 minuty, ve kterém musí doručit balíček zákazníkovi. Úkolem je poskládat auta tak, aby dodávka DPD mohla volně projet a zásilka byla včas doručena. V každém soutěžním kole vyhrávají tři nejrychlejší soutěžící. Nejrychlejší hráči-kurýři získají model auta iCess BMW X6, který lze ovládat pomocí telefonu nebo tabletu.
V rámci nové inovativní služby je zákazník, který si vybere pro přepravu své zásilky společnost DPD, informován prostřednictvím SMS a e-mailem o hodinovém intervalu, kdy k němu dorazí kurýr s očekávanou zásilkou. Zpřesňování času doručení v rámci služby DPD Private je možné díky speciálnímu softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. Výsledkem je kratší doba čekání na zásilku a podstatné zvýšení komfortu doručování. Navíc pokud se příjemci čas nehodí, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr upravit doručení podle svých potřeb a případně termín jednoduše změnit. Přínosem nové služby je nejen zkrácení intervalu pro doručení, ale také úspěšnost doručení zásilek na první pokus a snížení počtu najetých kilometrů a produkce CO2.