Dobrá voda představuje novou řadu Dobrých sirupů do mléka. Na českém trhu je tak první běžně dostupnou maloobchodní značkou svého druhu, která do segmentu doplňků mléčných výrobků vstupuje s ochucenými sirupy.
Novinka ve speciální mléčné lahvi, která je k dostání ve dvou oblíbených ovocných příchutích banán a jahoda, je určená pro každého, kdo si rád zamlsá. Široká škála využití navíc osloví nejen milovníky mléka a jogurtů, ale i jejich rostlinných alternativ. Sirupy jsou vhodné k ochucení studených i horkých nápojů, stačí je jen nalít, zamíchat a vychutnat.
„Uvedením novinky Dobrých sirupů do mléka jsme zaplnili mezeru, která v této kategorii na českém trhu byla. Hledali jsme ten nejdostupnější způsob, jakým si můžou spotřebitelé doma připravit ochucený mléčný nápoj dle vlastní fantazie a chuti. Nezapomněli jsme ani na ty, kteří z různých důvodů preferují rostlinné alternativy mléka, s nimiž se dají sirupy díky své speciální receptuře rovněž kombinovat. Z hlediska zacílení je produkt určený jak dětem, tak dospělým, kteří ochucené mléčné nápoje pravidelně či občas pijí – třeba i proto, že si jejich konzumací chtějí na dětství zavzpomínat,“ říká Miroslava Moravcová, brand manager značky Dobrá voda.
Sirupy do mléka navíc zaujmou atraktivním designem mléčné lahve. „Speciální tvar a bílá barva evokují spojení s mlékem,“ vysvětluje Moravcová. Jejich uvedením na trh doplňuje značka Dobrá voda své portfolio stávajících Dobrých sirupů do vody, které jsou dostupné v sedmi ovocných příchutích. „Dobrý sirup do mléka má, na rozdíl od klasických sirupů do vody, výjimečnou recepturu, ve které jsme použili speciální typ aromatizace spolu s vyváženou kyselostí. Takovéto složení zabraňuje srážení mléčné bílkoviny a výsledný ochucený výrobek má lahodnou chuť. Klasický sirup je kvůli vyššímu obsahu kyselin a jiné aromatizaci pro použití do mléčných výrobků nevhodný,“ dodává.
K propagaci Dobrých sirupů do mléka, které budou na trh uvedeny v říjnu 2017, využije značka širší mix komunikačních nástrojů. Kromě silné in-store podpory, která má zajistit výraznou viditelnost produktu v místě prodeje, pomůže zvýšit povědomí o novince TV, online či PR kampaň.