Úspěšný charitativní program na podporu vzdělávání a rozvoje dětí ze sociálně ohroženého prostředí se vrací do hypermarketů Albert. Nadační fond Albert právě vyhlašuje novou výzvu pro příjem grantových žádostí v programu „Bertík pomáhá“.
Na podzim zákazníci rozhodnou oblíbeným hlasováním prostřednictvím žetonků – Bertíků – o úspěšných projektech z jejich okolí, které si celkově rozdělí téměř čtyři miliony korun.
Kampaň „S Bertíkem za dětským úsměvem“ slavila úspěch v prodejnách Albert už v letech 1999-2012 a za tu dobu podpořila stovky charitativních projektů částkou převyšující 80 milionů korun. Společnost Ahold se rozhodla oblíbené Bertíky znovu uvést v život a prostřednictvím Nadačního fondu Albert finančně podpořit regionální projekty zaměřené na pomoc dětem a rodinám ze sociálně ohroženého prostředí.
„Jsme moc rádi, že se Bertíci mohou opět vrátit do 91 hypermarketů Albert, a věříme, že zákazníci budou o projektech a příbězích ze svého blízkého okolí rozhodovat se stejným nadšením jako v předchozích letech,“ říká Petra Režná, programová manažerka Nadačního fondu Albert, který vznikl v roce 2009, navázal na poslání Bertíků a zaměřil se na dlouhodobou podporu projektů vzdělávání, integrace, rozvoje a přípravy do života sociálně ohrožených dětí a mládeže.
Princip programu „Bertík pomáhá“ zůstává stejný jako v minulosti. Za každý nákup v hypermarketu Albert v hodnotě nad 200 korun obdrží zákazník jeden žetonek – takzvaný Bertík. Ten pak stačí vhodit do hlasovacího zařízení za pokladnami jednomu ze dvou nominovaných projektů a dát tak hlas tomu, který chce podpořit.
Dva projekty v každém regionu.