Společnost Disney uvedla nové vánoční hudební promo nazvané „Dárek“. Jedná se o tříminutový animovaný krátkometrážní film, který vyzdvihuje sílu sdílení příběhů zejména v dobách velkých změn, jakož i v časech, kdy je třeba posílit rodinná pouta.
Hudební promo je posledním dílem trilogie studia Disney nazvané „Pravý čas být spolu“. Premiéru mělo minulý týden na televizních kanálech a na streamovacích platformách včetně kanálů vlastněných společností Disney ve 46 zemích v Evropě, Severní Americe, v Africe a Asii.
Trilogie „Pravý čas být spolu“
Vůbec první vánoční promo od společnosti Disney nazvané „Lola“ bylo uvedeno v roce 2020. V tomto prvním díle byla divákům představena Nicole a její babička Lola. Sledovali jsme, jak jejich pouto sílí při předávání vánočních zvyků mezi generacemi.
Loňský díl nazvaný „Nový táta“ sledoval příběh dospělé Nicole a jejích vlastních dětí, Maxe a Elle, kteří přivítali do svého domova nového tatínka. Ústředním motivem tohoto příběhu byla kouzelná pohádková knížka, prostřednictvím které jsme vyzdvihli důležitost společného čtení pro tvorbu rodinných pout.
„Dárek“ je silný příběh o sourozeneckých vztazích prožívaných prostřednictvím nejmladší dcerky Elle, která se připravuje na změny v rodině. Ústředním motivem je tentokrát oblíbená plyšová hračka myšáka Mickeyho, která světélkuje ve tmě a která propojuje minulost, současnost a budoucnost. Hračku nejprve dá Elle její starší bratr Max, aby se v noci nebála. Následně dá Elle tutéž hračku svému novorozeném sourozenci a tím jej přivítá do rodiny.
Sarah Foxová, viceprezidentka pro marketing a komunikaci divize spotřebního zboží společnosti Disney pro střední a východní Evropu k tomu říká: „Poslední tři roky sledovaly miliony diváků postavy naší minitrilogie „Pravý čas být spolu,“ jak utužují rodinné vztahy a vytvářejí vzpomínky. Naším cílem bylo představit rodinu, která by oslovila diváky po celém světe. Jsme upřímně vděční za podporu, kterou jsme během vánoční kampaně získali, a doufáme že naši fanoušci i jejich rodiny si tento hezký, laskavý a závěrečný díl trilogie užijí.“
Kolekce produktů inspirovaných promem, včetně plyšové hračky myšáka Mickeyho od společnosti Simba, bude k dispozici u vybraných prodejců po celé střední a východní Evropě.